Pomagamy uzyskać dofinansowanie

Regulamin sklepu internetowego moyeeyetrackery.pl

 

Definicje:

Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego moyeeyetrackery.pl
Klient – osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym moyeeyetrackery.pl
Sprzedawca (Operator sklepu)- Instytut Badawczy Aparatury Rehabilitacyjnej i Medycznej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (61-737) przy ul. 27 Grudnia 7
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umoy sprzedaży ze Sprzedawcą.

 

§1 Sklep i operator sklepu

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług i sprzedaży w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem moyeeyetrackery.pl
  2. Operatorem sklepu i Sprzedawcą jest  Instytut Badawczy Aparatury Rehabilitacyjnej i Medycznej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (61-737) przy ul. 27 Grudnia 7 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 189959, NIP: 7811021956, REGON 630432559
  3. Z Operatorem sklepu można skontaktować się wysyłając wiadomość na adres info@moyeeyetrackery.pl lub dzwoniąc pod numer +48 22626662 w dni robocze w godzinach od 8 do 16
  4. Adres info@moyeeyetrackery.pl stanowi elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją lub Radą Usług Cyfrowych,
  5. Postanowienia regulaminu obowiązują Sprzedawcę oraz wszystkich korzystających ze sklepu, w tym klientów zamawiających i kupujących produkty w sklepie internetowym.

 

§2 Przeglądanie zawartości sklepu

  1. W sklepie publicznie dostępne są treści, z którymi można zapoznać się nieodpłatnie i anonimowo, tj. bez konieczności podawania swoich danych osobowych. Dotyczy to w szczególności oferty sklepu.
  2. Przeglądanie sklepu wymaga posiadania dostępu do internetu oraz urządzenia i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie internetu z wykorzystaniem standardowych technologii (m.in. JavaScript i cookies). Operator podejmuje starania by dostosować się do najpopularniejszego oprogramowania w jego najnowszych wersjach, dlatego zaleca się korzystanie z oprogramowania o takiej charakterystyce.

 

§3 Korzystanie ze sklepu

  1. Korzystanie ze sklepu może wymagać:
  • posiadania i skorzystania z osobistego adresu poczty elektronicznej,
  • podania swoich danych osobowych, a niekiedy udzielenia też zgody na ich przetwarzanie,
  • wyrażenia określonych zgód na działania operatora lub jego partnerów biznesowych,
  • spełnienia dodatkowych wymagań stawianych przez partnerów biznesowych operatora (np. zaakceptowania regulaminu operatora płatności).
  1. Sprzedawca podejmuje starania by usługi były dostępne nieprzerwanie, jednak nie gwarantuje tego użytkownikowi sklepu.
  2. Korzystanie z usług sklepu wymaga działań zgodnych z prawem i dobrymi obyczajami, w tym poszanowania dóbr osobistych i praw własności intelektualnej operatora lub osób trzecich.

 

§4 Konto użytkownika

  1. Użytkownicy sklepu mogą założyć konto w sklepie, które pozwala na podgląd statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów, zwrotów, wystawionych rachunków, przyznanych kodów rabatowych, wystawionych opinii, a także brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach.
  2. Założenie konta wymaga podania adresu poczty elektronicznej i ustalenia hasła oraz podania informacji identyfikacyjnych. Założenie konta wymaga też pozytywnej weryfikacji poprzez przesłany na ten adres link.
  3. Korzystanie z konta wymaga podawania tych samych danych logowania za każdym razem, gdy na stronie pojawi się takie żądanie. Ze względów bezpieczeństwa niedozwolone jest udostępnianie danych logowania osobom trzecim.
  4. Obowiązkiem użytkownika jest dbanie by dane identyfikacyjne i kontaktowe, które są przechowywyane w ramach konta, były prawdziwe i aktualne. Danymi można zarządzać z poziomu odpowiedniej karty w panelu klienta.
  5. Z usługi można zrezygnować w dowolnej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres poczty elektronicznej info@moyeeyetrackery.pl.
  6. Sprzedawca może wyłączyć lub usunąć wybrane konto w dowolnej chwili. Dlatego użytkownik, który chce mieć pewność, że zachowa dane o zakupach, które są powiązane z jego kontem, powinien sporządzać własną kopię tych danych.

 

§5 Zakupy w sklepie

  1. W sklepie można dokonać zakupu wystawionych w danej chwili produktów.
  2. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami regulaminu.
  3. Zakup produktów następuje poprzez dodanie produktów do koszyka, wypełnienie formularza zamówienia i skorzystanie z przycisku „kupuję i płacę”. Zamówienie wymaga podania danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz zaakceptowania regulaminu.
  4. W celu podania innego adresu dostawy lub otrzymania faktury VAT należy skorzystać z odpowiednich pól formularza i podać dodatkowe dane.
  5. Użytkownik może podać uwagi do zamówienia, jednak te nie są wiążące dla Sprzedawcy i nie są elementem umowy. Sprzedawca może nie przyjmować zamówienia do realizacji aż do chwili pełnego wyjaśnienia motywów podania uwag i wynikających z nich wątpliwości.
  6. Formularz zamówienia przeznaczony jest dla użytkowników, którzy zamawiają produkty z wysyłką na terytorium Polski. W przypadku żądania wystawienia faktury VAT musi to być dodatkowo podmiot, który ma miejsce zamieszkania, stałego wykonywania działalności gospodarczej lub siedziby na terytorium Polski. Użytkownicy, którzy są w innej sytuacji a chcą złożyć zamówienie, powinni złożyć je pisząc na info@moyeeyetrackery.pl.
  7. Można dokonać zakupów bez rejestracji konta. Wówczas użytkownik nie będzie miał dostępu do informacji, które są oferowane w ramach konta, a zakup zostanie udokumentowany jedynie w wiadomościach poczty elektronicznej lub w formie dokumentów dołączonych do zamówienia. W procesie składania zamówienia można zalogować się do swojego konta albo utworzyć nowe.
  8. Zatwierdzenie zamówienia przyciskiem „kupuję i płacę” oznacza złożenie oferty zakupu towarów zgodnie ze złożonym formularzem i regulaminem zakupów oraz akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny towarów oraz kosztów ich dostawy. Złożenie zamówienia nie stanowi zawarcia umowy.
  9. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez wiadomość poczty elektronicznej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
  10. Sprzedawca przekazuje Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  11. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia towaru (w całości bądź w części), sprzedawca poinformuje o tym Klienta – nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy. Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca Klientowi dokonane płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).
  12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w jego dostawie powstałe w wyniku podania przez Klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Klient podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z Klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

 

§6 Płatności

  1. Ceny podawane są w złotówkach oraz w kwocie brutto, która zawiera podatek VAT.
  2. Dostępne metody płatności prezentowane są w procesie składania zamówienia.
  3. Przy wyborze płatności zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 2 dni od jego przyjęcia przez sprzedawcę. W przypadku braku zapłaty w tym terminie sprzedawca może odstąpić od umowy, chyba że z odrębnych uzgodnień pomiędzy sprzedawcą a kupującym wynika dłuższy termin zapłaty.
  4. Przy wyborze płatności za pobraniem brak zapłaty i wynikający z tego zwrot towaru stanowi odstąpienie od umowy, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca może dochodzić zwrotu kosztów przesyłki.

 

§7 Dostawa zamówień

  1. Informacja o dostępnych sposobach dostawy (wraz z informacją o koszcie danego sposobu dostawy) albo możliwości odbioru własnego (i jego miejscu) jest dostępna w toku składania zamówienia.
  2. Wyboru sposobu dostawy dokonuje się w trakcie składania zamówienia.

 

§8 Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego wynikający z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania wszystkich części zamówienia bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia *na przykład pismem wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z wzoru fotmularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia znajduje się tutaj.
  3. Po odstąpieniu od umowy Klient zobowiązany jest odesłać towar w ciągu 14 dni na adres: ul. 27 Grudnia 7 Poznań (61-737).
  4. Odstąpienie od umowy wiąże się ze zwrotem całej kwoty płatności za zwracany towar, co nie obejmuje opłat dodatkowych. Do opłat dodatkowych zaliczane są koszty przesyłki, które przekraczają najtańszy oferowany sposób dostarczenia towaru.
  5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodzi się na inne rozwiązanie.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy sprzedaży, której przedmiotem jest towar nieprefabrykowany, zaoferowany klientowi według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Za taki towar uznawane są m.in. urządzenia „All-in-one”, oznaczone jako „Produkt dostępny na zamówienie”, które skonfigurowane są pod zindywidualizowane potrzeby konkretnych klientów

 

§9 Reklamacje

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za niezgodność towarów z umową na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli niezgodność zostanie stwierdzona w ciągu dwóch lat od wydania towaru Klientowi.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa art. 43b ust. 2 lub 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli Klient, najpóźniej w chwili zawarcia umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych we wskazanych przepisach oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej lub adres do korespondencji, opis żądania reklamacyjnego i uzasadnienie zawierające istotne okoliczności takie jak data, miejsce i przyczyna reklamacji.
  4. Klient składając reklamację może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj. Formularz stanowi jedynie przykład, z którego chcąc zgłosić reklamację Klient może ale nie musi skorzystać.
  5. Na reklamacje Sprzedawca odpowiada w terminie do 14 dni od doręczenia. W przypadku nieuznania reklamacji towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o przyczynach nieuwzględnienia reklamacji.

 

§10 Opinie

  1. Sprzedawca umożliwia zgłaszanie opinii o produktach.
  2. Możliwość zgłoszenia opinii jest dostępna dla wszystkich użytkowników. Do zgłoszenia opinii nie jest wymagany zakup rzeczy, której opinia dotyczy i nie jest wymagane założenie konta. Wymagane jest podanie adresu poczty elektronicznej (który nie jest publikowany) i imienia
  3. Opinie nie są zamawiane, w szczególności nie są opłacane i nie wiążą się z żadnym innym wynagrodzeniem (np. rabatem).
  4. Opinie nie są publikowane automatycznie. O opublikowaniu opinii decyduje Sprzedawca. Sprzedawca może opublikować jedynie część danej opinii.
  5. Odmowa publikacji opinii w całości lub w części następuje w szczególności, gdy opinia poparta jest przytoczeniem faktów, które nie miały miejsca, jest sporządzona z niedbałością o poprawność językową, wulgarna, obraźliwa dla kogokolwiek, może naruszać czyjekolwiek dobra osobiste lub w inny sposób narusza zasady współżycia społecznego.
  6. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany podejścia do publikacji opinii, która może wynikać z przepisów prawa, zmian technologicznych lub nowych okoliczności biznesowych. Zmiana naszego podejścia będzie zakomunikowana zmianą regulaminu.
  7. Opinie podlegają reklamacjom.

 

§11 Pozasądowe sposoby rozpoznawania reklamacji

  1. Klient uprawniony jest do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym do:
  • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
  • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
  • skorzystania z platformy ODR, która służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  1. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń publikuje UOKiK na swojej stronie internetowej.

 

§12 Prawa autorskie

Prawa autorskie do treści umieszczonych na stronie sklepu przysługują Sprzedawcy lub osobom, które z nim współpracują. Niedopuszczalne jest korzystanie z tych treści w sposób nieuzgodniony ze Sprzedawcą. Naruszenie tego zakazu może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

 

§13 Dane osobowe i pliki cookies

Sprzedawca jest administratorem danych osobowych, które są przetwarzane w ramach sprzedaży, świadczenia opisanych w regulaminie usług i innych związanych ze stroną sklepu działań. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz plikami cookies podane są w polityce prywatności.

 

§14 Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

W przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą, kiedy z treści zawieranej umowy nie wynika, że nie ma ona dla takiego Klienta charakteru zawodowego, nie obowiązuje postanowienie, mówiące o możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Nie obowiązuje także termin odpowiedzi na reklamację. Ponadto w takim przypadku wyłączeniu ulega odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

 

§15 Zmiany regulaminu

Regulamin może ulec zmianie. Do każdej z umów stosuje się regulamin w brzmieniu obowiązującym w chwili zawarcia danej umowy. Regulamin w obecnej wersji obowiązuje od dnia 1 października 2024 r.

 

Wróć do góry
Cenimy państwa prywatność
Cookie settings
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Polityka prywatności.
Dostosuj Tylko wymagane Akceptuj wszystkie
Cookie settings
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Cookies set by Google for logged in users.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Pliki umożliwiające personalizację, np.: rekomendacji wideo.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

There is no cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

There is no cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Cookie settings
Produkt został dodany do koszyka